برای اطلاع از وضعیت فارغ التحصیلی (درخواست مدرک ، انجام امور سازمان نظام پزشکی / پرستاری/ روان شناسی ...، انجام امور محل خدمت ، انجام امور نظام وظیفه سربازی و...)چه باید کرد؟

جهت بررسی وضعیت دانش آموختگی، دانش آموخته می بایست وارد سایت

 medicalportal.behdasht.gov.ir/medicalportal/TG/aspx شوند، کدملی خود را وارد کرده و در صورت مشاهده مشخصات مقطع و رشته مربوطه، از فراغت خود اطمینان حاصل نمایند.

 

آيا انجام خدمت طرح نيروي انساني جهت تعهدات آموزش رايگان محاسبه ميشود؟

بله، مدت انجام طرح نیروی انسانی، جزء تعهدات آموزش رایگان می باشد که تنها گواهی کاری است که همزمانی آن با تحصیل در مقطع بالاتر، مورد تایید است. مابقی گواهی کارها، در صورتی که همزمان با ادامه تحصیل باشد (در هر مقطع و هر شرایطی، شهریه پرداز، روزانه، شبانه، وزارت علوم یا بهداشت و ...) قابل محاسبه برای تعهدات آموزش رایگان نیست.

گواهي كار جهت محاسبه تعهدات چگونه بايد باشد ؟

گواهی کار می بایست در نامه سربرگ دار از سازمان های دولتی یا خصوصی (به شرط بیمه برای ارشد همراه با کپی مجوز یا پروانه تاسیس) با درج شماره نامه، تاریخ نامه، مهر و امضای مدیریت مربوطه، خطاب به مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صادر شده باشد.

برای دریافت دانشنامه و ریز نمرات تحصیلی (گواهی نامه تحصیلی و مجوز تحویل مدرک تحصیلی ) چه مدارکی لازم است ؟
  1. -     صفحات شناسنامه
  2. -     کارت ملی
  3. -     کارت پایان خدمت برای آقایان (برگه اعزام به خدمت/اشتغال به تحصیل و معافیت تحصیلی در مقطع بالاتر)
  4. -     گواهی پایان طرح (در صورت اجباری بودن)
  5. -     گواهی کار (مجوز تاسیس یا پروانه بهره برداری برای سازمان خصوصی)
  6. -     دانشنامه مقطع قبل (برای مقطع ارشد به بالا)
  7. -     مجوز تحویل مدرک مقطع قبل (برای مقطع ارشد به بالا)
  8. -     پروانه دائم مطب (برای مقطع دستیاری)
  9. -     گواهی پایان تعهدات مقطع PhD و دستیاری
  10. -  یک قطعه عکس
جهت تائيد دانشنامه براي خارج از كشور چه مداركي لازم است ؟

برای تایید دانشنامه و ریزنمرات، پس از انجام امور مربوط به آماده سازی مدارک، دانش آموخته می بایست به قسمت دانش آموختگان وزارت بهداشت رفته و پس از تایید مدارک و دریافت مهر تاییدیه ترجمه از ایشان، به دارالترجمه مراجعه نمایند.

در صورت مفقودی گواهینامه موقت چه باید کرد؟
  1. -     تکمیل فرم استشهاد محلی و تعهدنامه با امضای سه نفر
  2. -     مراجعه با یکی از شهود به دفتر اسناد رسمی و ایجاد سند مفقودی
  3. -     مراجعه به دفتر حقوقی دانشگاه جهت تایید سند محضری
  4. -     تحویل مدارک به دفتر دانش اموختگان دانشگاه (یا ثبت مدارک در سامانه)
  5. -     درخواست گواهینامه موقت المثنی در سامانه دانش اموختگان
آيا ميتوان تعهدات مقطع PhD را خريداری نمود؟

بله. برای خرید تعهدات آموزش رایگان مقطع دکتری تخصصی، می بایست از طریق کارگزینی محل خدمت، میزان سنوات انجام شده محاسبه گردیده، نامه ای به مرکز امور هیئت علمی وزارت متبوع ارسال نمایند و درخواست خرید مابقی تعهدات را دهند. اگر دانش آموخته اصلا کار نکرده باشد، درخواست خرید تعهدات را شخصا به مرکز امور هیئت علمی وزارت ارائه می نماید.

پس از اعلام موافقت وزارت با خرید تعهدات بصورت مکتوب به دانشگاه، دفتر دانش اموختگان جهت محاسبه میزان هزینه پرداخت، با امور مالی نامه نگاری می نماید.

پس از فراغت از تحصیل برای اتمام معافیت تحصیلی (اعزام به نظام وظیفه سربازی/ فرصت تحصیل در مقطع بالاتر) چه باید کرد؟

دانش آموخته پس از انجام امور تسویه حساب با دانشگاه، پس از مشاهده فراغت از تحصیل خود در سامانه دانش اموختگان وزارت بهداشت (حدود سه روز کاری بعد)، پس از هماهنگی با دفتر دانش آموختگان جهت دریافت نامه اعلام اتمام معافیت تحصیلی به دانشگاه مراجعه می نماید. (درصورت عدم امکان مراجعه مجدد شخص به دانشگاه، می تواند درهنگام انجام امور تسویه حساب با حراست دانشگاه برای مراجعه شخص سوم، هماهنگی نماید.)

در صورت مفقودی دانشنامه و ریزنمرات چه باید کرد؟
  1. -     چاپ سه نوبت اعلام مفقودی در روزنامه های کثیرالانتشار به فاصله هر 15 روز یکبار
  2. -     تکمیل فرم استشهاد محلی و تعهدنامه با امضای سه نفر
  3. -     مراجعه با یکی از شهود به دفتر اسناد رسمی و ایجاد سند مفقودی
  4. -     مراجعه به دفتر حقوقی دانشگاه جهت تایید سند محضری
  5. -     تحویل مدارک به دفتر دانش آموختگان دانشگاه (یا ثبت مدارک در سامانه)
  6. -     درخواست دانشنامه و ریزنمرات المثنی در سامانه دانش آموختگان
برای دریافت گواهینامه موقت، دانشنامه تحصیلی (مدرک اصلی و قابل ترجمه) و ریزنمرات، گواهی رتبه، فرم شماره 12 (جهت دریافت تاییدیه ارسال مدارک به خارج از کشور) و.. چه اقداماتی لازم است؟

دانش آموخته می بایست جهت ثبت درخواست ، به سامانه دانش اموختگان دانشگاه به آدرس Eg.uswr.ac.ir مراجعه نموده، درخواست خود را ثبت و مدارک لازم را -که توضیحات آن در سایت قابل مشاهده است-، بارگذاری نماید و از طریق تماس تلفنی می تواند روند کار خود را از کارشناسان محترم دفتر دانش آموختگان به شماره 22180022 پیگیری نماید. 

برای ارسال مدارک به خارج از کشور (فرم شماره 12) چه اقداماتی لازم است؟

دانش آموختگان برای ارسال مدارک به خارج از کشور یا ارائه تاییدیه تحصیلی به مراکز بین المللی، می بایست ابتدا در سامانه دانش آموختگان، درخواست فرم شماره 12  را ثبت نموده و پس از دریافت پاسخ از اداره دانش آموختگان، مابقی روند کار خود را با دفتر امور بین الملل دنبال نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت درخواست فرم شماره 12 چه مواردی می باشند؟
  1. -     فرم شماره 12 تکمیل شده (فرم شماره 12 در قسمت فرم ها قابل دریافت است)
  2. -     مجوز تحویل مدرک مقطع فعلی (و قبلی)
  3. -     صفحات گذرنامه
  4. -     یک قطعه عکس

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: